domingo, 31 de marzo de 2013

Pujada al Coll d'Ares


Aquest passat dijous, aprofitant que estava a Riudaura, vaig anar a fer una sortida cap el Ripollès.

Vaig sortir a 1/4 d'onze del matí, en direcció a La Canya, l'Hostalnou de Bianya, per anar pujant i anar a buscar el primer port del dia Coll de Capsacosta. Una vegada a dalt i amb un fals pla entro ja a la comarca del Ripollès, per St. Pau de Segúries, per anar cap a Camprodon i on comença el segon port del dia i l'objectiu de la sortida, la pujada al Coll d'Ares, aquest coll comunica el Ripollès amb França.

Inici del Coll d'Ares a Camprodon










Vaig anar pujant amb el cel bastant núvol, i amb alguna tímida gota, vaig continuar amunt fins a coronar i entrar en territori francès.














Vistes del Ripollès desde el Coll d'Ares









Seguidament em vaig abrigar i vaig tornar cap a Camprodon. El cel cada vegada era més amenaçador. vaig continuar per terres ripollenques, St. Pau de Segúries i fins St. Joan Les Abadesses. On començava al última pujada del dia La Collada de Sentigosa, just només de començar, va començar el festival del cel. primer calamarsa, pluja, llamps i trons, per fer d'una pujada relativament còmoda, a una pujada molt feixuga i pessada, en que per moments pensava en parar, a causa de l'intesa pluja que queia, vaig arribar a dalt molt i molt moll. Una vegada a dalt vaig continuar fins a Coubet, per baixar fins a Riudaura, la baixada s'em va fer molt llarga i perillosa a la vegada, ja que la bici no frenava i hi havia poca visibilitat.

Per fi vaig arribar a Riudaura. amb 107 km a les cames, i 1540m. de desnivell, que vaig fer amb poc menys de 4 hores. Detalls de la sortida

No hay comentarios: