lunes, 15 de julio de 2013

Caminada al Bosc de Grevolosa i Pic de l'Àliga.

La caminada del passat diumenge ens va porta pel Bosc de Grevolosa i al Pic de l'Àliga.

Vam quedar amb la Neus, Marçal, Roser, Anna i jo. Ens vam desplaçar amb cote fins el Coll de Bracons, punt d'inici de la caminada, vam anar en direcció a l'ermita de St. Nazari, passant per l'ombrivol Bosc de Grevolosa, on s'hi troben faijos centenaris.

Bosc de Grevolosa

Ermita de St. Nazari

Seguidament, el canvi de bocs va ser radical, deixavem el bosc de faig per un d'alzines, fins a travessar, la carretera que puja per la banda d'Osona al Coll de Bracons, tornavem a trobar-nos més bosc de faig ara ja gairebé no ens abandonaria fins al final de la caminada.

Ara la caminada es començava a enfilar amunt i molt més l'últim tram fins arribar al Pic de l'Àliga de 1342m., on va poder gaudir d'unes bones vistes als 360º.

Al fons Vidrà

Santuari de Bellmunt
Una vegada al Pic, vam aprofitar per esmorzar i seguidament continuar la caminada cap al Coll de Bracons, tot passant per el Coll de Joan, de Gallina, i fins la Collada de St. Bertomeu, on vam continuar fins el Coll de Bracons.

Vam fer 10 km. en 4 hores i uns 550m. de desnivell.