martes, 9 de julio de 2013

Pujada al Coll de Les Barraques

El Passat diumenge, 7 de Juliol, Vaig fer un Coll inèdit, i totalment desconegut el Coll de Les Barraques situat a la comarca del Ripollès hi a 1894m. d'altitud.

Vaig sortir de Riudaura, i en direcció a Olot, on vaig començar a pujar el Coll de Coubet + Canes , vaig fer aquest primer port del dia, i una vegada a dalt, vaig baixar cap a Ripoll, per Vallfogona de Ripollès.










De Ripoll, vaig anar cap a Ribes de Freser, on començava l'ascensió al Coll de Les Barraques , una pujada de uns 15 km. La primera part de la pujada, és fa en direcció a La Collada de Tosses, fins a Planoles, on comença el tram de 9 km. i el més exigent, la veritat és que és una pujada molt tranquila i amb bastanta ombra.











Pujant al Coll de Les Barraques
El Puigmal desde el Coll de Les Barraques















Una vegada a dalt, s'acaba la carretera i es tenen unes bones vistes, entre elles la del Puigmal.



Refugi del Corral Blanc
 Després i una vegada dalt tocava refer el recorregut, igual que havia fet, fins a Ripoll, després, i amb la companyia de la calor, vaig anar cap a St. Joan les Abadeses, per tornar per Collada de Sentigosa, una vegada a dalt cap avall, en direcció a Riudaura.

Va ser una bona sortida llarga de 127 km. amb un desnivell de 2390m. i 5 hores pedalant.

No hay comentarios: