jueves, 11 de abril de 2013

Pujada al sostre del Montseny el Turó de l'Home



Aquest dilluns passat, vaig pujar al Turó de l'Home, el punt més alt del Montseny, que es troba a 1712m. d'altitud.

Després de treballar de matins vaig dinar, una mica de relax i som-hi. Tenia bastant clara la ruta, pujar al Turó de l'Home que feia un parell d'anys bons que no hi pujava.
















Vaig sortir de Vilamajor, en direcció a St. Celoni, posteriorment cap a Campins on poc avanç ja comença la pujada a Sta. Fe del Montseny, la pujada la vaig fer a un ritme còmode i sense apretar, poc avanç de Sta. Fe, vaig girar en direcció al Coll de Sta. Helena (Antenes) i posteriorment, ja girar cap al cim. A partir d'aquí quedava els últims 6 km. els més durs amb rampes del 13% i un asfalt que està en moltíssim mal estat.
























Una vegada a dalt vaig fer algunes fotos i deseguida vaig tirar cap avall, per no agafar fret ja que a dalt estava a 5ºC.

La primera part de la baixada la vaig tindre que fer molt lent degut al mal estat de l'asfalt, també em va anar bé ja que quan portava uns 3 km. de baixada, em va travessar la carretera a uns 15 metres de mi, un enorme senglar, que per sort no em va enganxar. una vegada a vaig del cruse, vaig baixar per Font Martina, La Costa del Montseny i després per Palautordera i finalment fins a casa.

Va ser una ruta exigent de 84 km. i 1815 m. de desnivell, fets amb 3 hores i 20 minuts.

Més detalls de la ruta AQUÍ



No hay comentarios: